بچرخ تا بچرخیم!!!!

سوپر کالی فراجیل ایستیک اکسپی آلی دوشس

بچرخ تا بچرخیم!!!!

سوپر کالی فراجیل ایستیک اکسپی آلی دوشس

یکی از اغتشاش گران:

یکی از اغتشاشگران اخیر !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
WWW.SmSiSmS.ir چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://WWW.SmSiSmS.ir

سلام
وبلاگ جالب و جذابی داری ، اگه موافقی با هم تبادل لینک داشته باشیم ،
درصورتی که مایلین ما رو با عنوان .:: اس ام اس های داغ ::. لینک کنید و خبرشو بهم بدید تا زود لینکتون کنم.
×××××××××××××
راستی سال نو هم مبارک ، امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

WWW.SmSiSmS.ir
×××××××××××××

یاشار چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ http://yasharalee.blogfa.com

سلام ملیکا خانم . ابجی خودم ...
اینم وبلاگ شماست ؟؟
ماشالله چقدر وبلاگ داری مگه آبجی جونم ؟؟
باشه حالا که گذاشتیش اینم تو دایرکتوری گوگل ثبت میکنمش فقط بهم بگو اینم با همون کلمات ثبت کنم یا چیز دیگه ای در نظر داری . راستی کلماتت رو جوری انتخاب کن که بیشتر احتمال داشته باشه که برای کسی احتیاج بشه که تو گوگل سرچ کنه . منظورم اینه که کسی تو گوگل کلمه ؛ملیکه قاسمیه ؛ رو سرچ نمیکنه اما اگه مثلا بذاری ریاصیات راهنمایی بیشتر بهش مراجعه میشه . موفق باشی .
راستی این اقا کوچوله هه رو من از شما گرفتمش یا شما از من گرفتیش؟؟
البته منم از یکی دیگه گرفتمش که یادم نیست کی بود !!
موفق باشی ابجی

یاشار چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://yasharalee.blogfa.com

ببینم اون پایین انواع داداشهای خانوم ها رو که نوشتی ...
حالا من جزو کدوم داداشها به حساب میام ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
اسمایلی که نداری برات بگم الان چجوریم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد